Знайдено дуже смачний спосіб зниження артеріального тиску. І головне, діє безвідмовно

17 мая 2025 / Красота и здоровье

Знайдено дуже смачний спосіб зниження артеріального тиску. І головне, діє безвідмовно

Вчені з університету Суррея — державного дослідницького університету в Гілфорді, графство Суррей, Англія, виявили цікаві і головне смачні способи зниження артеріального тиску. Як з'ясувалося, може сприяти регулярне вживання чаю, темного шоколаду, яблук і винограду. Результати дослідження були опубліковані у «Європейському журналі профілактичної кардіології" (Journal of Preventive Cardiology).

Природні сполуки діють як ліки

Автори дослідження пов'язують такий ефект із флаван-3-олами — природними сполуками, що містяться в какао, чаї, фруктах та ягодах. У ході аналізу 145 рандомізованих досліджень з'ясувалося, що флаван-3-оли можуть знижувати тиск, особливо у людей з підвищеними показниками. У ряді випадків ефект можна порівняти з дією антибіотиків.

Крім того, дослідження виявило покращення роботи ендотелію — внутрішнього шару судин, що відіграє ключову роль у здоров'ї серцево-судинної системи. Це покращення відбувалося незалежно від змін тиску, що вказує на ширший позитивний ефект.

Автори підкреслюють: флаван-3-оли не є заміною терапії, але їхнє помірне споживання у складі збалансованого харчування може стати додатковим способом підтримки здоров'я.

У Великій Британії провели дослідження про шкоду пізнього засипання


Як раніше інформував CXID.info, у Великій Британії провели наукове дослідження в результаті якого зробили висновок, що люди, які пізно лягають спати, ризикують у майбутньому стати психами.

У дослідженні взяли участь близько 75 тисяч жителів країни.

Автор дослідження Джеймі Зейцер зазначив, що в майбутньому це нерідко обертається для опівночі депресією, різними тривожними розладами і навіть серйозними психічними захворюваннями.

Щоб уберегти психіку, потрібно намагатися лягати спати не після опівночі, а значно раніше, переконані вчені.

Вони також зазначили, що навіть люди з хронотипом «сови», які пізно лягають і пізно встають, можуть за бажання змусити організм перебудуватися, повідомляє Psychiatry Research.


Довідка:

#Здоровье #Исследование



Новости

«Мы прекращаем работу c 11 августа»: WhatsApp и Telegram приняли решение

«Мы прекращаем работу c 11 августа»: WhatsApp и Telegram приняли решение

В сети паникуют из-за писем о прекращении работы мессенджеров.

Если вам 65-70 лет: 1 чайная ложка каждый день поможет сохранить ясность ума и память — рекомендации советского академика

Если вам 65-70 лет: 1 чайная ложка каждый день поможет сохранить ясность ума и память — рекомендации советского академика

Простое упражнение утром заменяет таблетки.

Положил деньги на свою карту — заблокировали счёт: новые правила НБУ, о которых не знают 90% украинцев

Положил деньги на свою карту — заблокировали счёт: новые правила НБУ, о которых не знают 90% украинцев

Теперь и при внесении наличных через банкомат задают вопросы.

Телефон в автобусе держите экраном вверх: этого достаточно, чтобы украсть все ваши деньги за минуту

Телефон в автобусе держите экраном вверх: этого достаточно, чтобы украсть все ваши деньги за минуту

Почему банковские приложения лучше прятать на смартфоне.

Одна ошибка после 60 лет — и дети перестанут уважать: на этом «прокалываются» все старики

Одна ошибка после 60 лет — и дети перестанут уважать: на этом «прокалываются» все старики

Деликатная тема, которая редко затрагивается открыто.

Почему нельзя ставить еду в холодильник в кастрюле: запомните раз и навсегда

Почему нельзя ставить еду в холодильник в кастрюле: запомните раз и навсегда

Старые привычки подвергают опасности здоровье семьи.

Никогда и никому не отдавайте излишки овощей и фруктов с огорода, лучше выбросите: вот почему нельзя отдавать

Никогда и никому не отдавайте излишки овощей и фруктов с огорода, лучше выбросите: вот почему нельзя отдавать

Одни называют это народной приметой, другие объясняют обычной психологией.

Пенсия пришла на карту: 5 вещей, которые нужно сделать в первый же день, чтобы не потерять деньги

Пенсия пришла на карту: 5 вещей, которые нужно сделать в первый же день, чтобы не потерять деньги

Простые шаги, которые сэкономят вам сотни гривен каждый месяц.

Названа самая вредная каша. А мы едим её каждый день и детям даём на завтрак

Названа самая вредная каша. А мы едим её каждый день и детям даём на завтрак

Врач объяснил, какую кашу нужно немедленно убрать из рациона.

Популярную еду времен СССР посоветовали не есть

Популярную еду времен СССР посоветовали не есть

Врач назвала самые вредные сочетания продуктов, которые были популярны в СССР.